En bok om medborgarservice

Under det senaste decenniet har det blivit vanligare att kommuner och myndigheter vill ta ett professionellt grepp runt sina medborgarkontakter. Skälet till det är enkelt. Det går att lösgöra tid och resurser.

Kommuner och myndigheter lär av varandra. Kan de, kan vi. Tekniken utvecklas hela tiden. Metoder likaså. För dem som vill bli bra på medborgarservice, finns hela tiden nya utmaningar.

Något magiskt sätt att lösa ärenden snabbare och med bättre resultat på finns inte. Däremot finns Millwater. Vi är inte magiker. Men vi har insikter och erfarenheter som är till hjälp.

Många av dem delar vi med oss av i boken #medborgarservice.

Ett flertal personer som är verksamma inom området har också delat med sig av sina erfarenheter och reflektioner. Stort tack till er som bidragit.

Ge din chef och politiker chansen

Vi erbjuder också tryckta exemplar av #medborgarservice, en begränsad upplaga om cirka 50 exemplar som väntar på att användas som ett kraftfullt kunskapsmaterial för din organisation.

Genom att beställa ett exemplar ger du inte bara dina chefer och politiker en värdefull resurs, utan du skapar också möjligheter för lärande på ett lättillgängligt sätt.

Använd boken som en nyckel till insikter och dela med dig av dess innehåll till ledningen. Berätta för dem att Millwater står redo att erbjuda ytterligare utbildning, skräddarsydd för er målgrupp, för att skapa den kunskap som behövs för att fatta kloka beslut för er medborgarservice.

Ta kontakt med Patric Klaremo på patric.klaremo@millwater.se. eller ring på 076-0070448.

Föregående
Föregående

Rapport - Insikt Medborgarservice 2023

Nästa
Nästa

Intervju med Patric Klaremo