Vårt erbjudande

  • Strategisk rådgivning

    • Utveckling av kommunal och offentlig medborgarservice

    • Utformning och genomförande av förstudier

    • Uppförande av styrdokument - projektdirektiv, kanal- och kundupplevelsestrategier

    • Rådgivning, handledning och coaching till projektledare och chefer för kontaktcenter

    • Second-opinion på förstudier, projektdirektiv och projektplaner.

  • Projektledning

    • Etablering av externt- och/eller internt kontaktcenter i kommunal- eller annan offentlig verksamhet

    • Införande av processorganisation för en samlad extern- och/eller intern serviceyta (omnichannel).

  • Uppföljning & utvärdering

    • Uppföljning, utvärdering och nulägesanalyser med rekommendationer och handlingsplaner för medborgarservice och kommunala kontaktcenter.

  • Omvärldsanalyser & trendspaning

    • Genomför omvärldsanalyser och trendspaningar kring medborgarservice och kundupplevelse av offentlig service.

  • Föreläsningar, Seminarier & Workshops

    • Kommunal medborgarservice och annan offentlig kund- och medborgarservice

    • Mål och uppföljning - Hur vet ni att ni lyckas?

    • Ledarskap, coaching, kommunikation och teamwork.

Under det senaste decenniet har det blivit vanligare att kommuner och myndigheter vill ta ett professionellt grepp runt sina medborgarkontakter. Skälet till det är enkelt. Det går att lösgöra tid och resurser. Vi har skrivit en bok om det.

Ladda ned eller beställ boken →

#MEDBORGARSERVICE