Tillbaka till alla evenemang

Verktyg för utveckling av medborgarservice - Uppdrags- och e-tjänsteindex


Uppdrags- och e-tjänsteindex

Få en tydligare bild av era uppdrag och digitala möjligheter.

  • Vill ni veta hur väl ni hanterar kommunens vanligaste medborgarärenden i första kontakten?

  • Vill ni se hur e-tjänster avlastar, ersätter eller kompletterar den personliga servicen?

Det här enkätverktyget ger er en konkret nulägesbild – och kan användas som stöd i ert förbättringsarbete. Det bygger på samma struktur som tidigare års uppdrags- och e-tjänsteindex och är ett komplement till årets huvudenkät.

Ni får:

  • Ett uppdragsindex baserat på de 25 vanligaste kontaktorsakerna

  • En översikt av hur digitala lösningar påverkar kontaktcenter och serviceytor

  • En enklare rapport med ert resultat och analysmöjligheter

  • Möjlighet att jämföra med tidigare resultat, om ni deltagit tidigare år

Verktyget tar cirka 30 minuter att använda och är helt kostnadsfritt för er som deltagit i årets enkät.

Har ni frågor eller vill få tillgång till tidigare resultat? Hör av er till info@millwater.se

✔️ Ja, ta mig till enkäten! 

Föregående
Föregående
11 juni

Undersökning: Insikt Medborgarservice 2025

Nästa
Nästa
25 september

Webbinarium: Insikt Medborgarservice - Presentation av resultatet 2025