Tillbaka till alla evenemang

Webbinarium: Uppdrag i ett kontaktcenter


På webbinariet ger vi konkreta tips om hur ett Kontaktcenter kan arbeta med några olika uppdrag. Vi ger exempel på vilka ärenden/frågor ett KC kan utföra, hur checklistor kan utformas, vilka system KC behöver ha tillgång till samt hur ärenden kan registreras.

I första hand kommer vi att ta upp följande uppdrag:

  • Fakturafrågor

  • Felanmälan inkl. kartfunktion

  • Kommunens officiella e post

Om det är något särskilt uppdrag som ert Kontaktcenter ska ta över kan ni ange det vid er anmälan Har vi möjlighet kommer vi även besvara frågor kring dessa.

 Målgruppen är bland annat personal i kontaktcenter samt verksamhetsutvecklare och chefer i förvaltningar i kommuner som vill utveckla uppdraget för kommunens kontaktcenter.

Webbinariet spelas in och finns tillgängligt i tre månader.

Pris: 1650 kr

Föregående
Föregående
6 mars

Webbinarium: Att etablera ett kommunalt kontaktcenter

Nästa
Nästa
16 april

Webbinarium: Uppföljning/rapportering av statistik från kontaktcenter till ledning och verksamheter