Tillbaka till alla evenemang

Webbinarium: Vilka är vinsterna med ett kommunalt kontaktcenter?

På webbinariet beskriver vi mål, syfte och effekter av att utveckla kommunkoncernens service med hjälp av ett kommunalt kontaktcenter.

  • Påvisade nyttoeffekter

  • Uppdrag och finansiering

  • Framgångsfaktorer och fallgropar

Vi kommer att rikta oss till politiker, kommunchefer och förvaltningschefer som är intresserade av att fördjupa sin förståelse för vad som kan förväntas vid etablering eller utveckling av ett kommunalt kontaktcenter.

Detta webbinarium tar sin utgångspunkt i den nyligen lanserade boken #medborgarservice, som släpptes under hösten 2023. Genom en engagerande och informativ presentation kommer vi att dela insikter från boken och applicera dem på den praktiska verkligheten för att hjälpa deltagarna att bättre förstå och hantera de utmaningar och möjligheter som uppstår vid implementeringen av ett kommunalt kontaktcenter.

Webbinariet spelas in och finns tillgängligt i tre månader.

Detta webbinarium är kostnadsfritt.

Föregående
Föregående
15 november

Event - Insikt Medborgarservice - Konferens

Nästa
Nästa
6 mars

Webbinarium: Att etablera ett kommunalt kontaktcenter